Esteu aquí

Carta de Serveis

La Carta de Serveis de l'Ajuntament pretén millorar les gestions que es duen a terme en l'Administració amb l'agilitat i l'eficàcia que correspon. Hui en dia, i sempre, les administracions públiques han de treballar amb un denominador comú: la transparència i, per això, la modernització administrativa és un dels nostres compromisos.

Amb la posada en marxa d'esta carta de serveis l'Ajuntament de Picassent vol mostrar els drets d’usuaris i usuàries, i millorar els compromisos, les necessitats i les expectatives que té amb ells. Compromisos dobles que també ha d'assumir el personal tècnic que treballa en esta administració per tal d'aconseguir una gestió eficaç i eficient. Així, el benefici serà mutu i la gestió municipal es refermarà i evitarà pèrdues de temps i costos. 

 

CONSULTA EL DOCUMENT

 


Volem millorar amb tu i que l'Ajuntament sigua una entitat a l'abast de totes i tots.

 

Volem estar al capdavant en la prestació de serveis i atencions, i que esta Carta, que ara presentem, resulte imprescindible per a la gestió diària com a principi bàsic en la prestació dels nostres serveis.

 

LA NOSTRA MISIÓ

Prestar uns serveis que responguen a les necessitats i expectatives de la ciutadania, de manera eficaç i eficient, orientada a l'excel·lència i la innovació.

LA NOSTRA VISIÓ

La millora contínua dels serveis que es presten a l'Ajuntament ens permet tenir una visió de futur, amb la qualitat que correspongua en el nivell de vida de la ciutadania i que els projectes immediats i també de futur siguen una realitat.

ELS NOSTRES VALORS

- Valorem totes les iniciatives que busquen la millora en la prestació de serveis i milloren el municipi.
- Creiem en un Ajuntament participatiu, recíproc, de respecte i cooperació entre la població.
- Fomentem la cooperació i el treball en equip al costat d'altres administracions que ens ajudin a millorar.

LÍNIES D'ACTUACIÓ

- Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació amb la finalitat de millorar la gestió municipal per guanyar temps i reduir els costos.
- Fer ús de sistemes de gestió adequats que milloren la qualitat en els tràmits que realitzen les persones usuàries amb l'Ajuntament.
- Simplificar els processos documentals i tràmits diversos.
- Mantenir els compromisos amb la ciutadania mitjançant la Carta de Serveis.

 


 

TABLES DE MEDICIÓ

 

Site developed with Drupal